۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
۹۶ میلیارد ریال پروژه منابع طبیعی در استان سمنان افتتاح خواهد شد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان:

۹۶ میلیارد ریال پروژه منابع طبیعی در استان سمنان افتتاح خواهد شد

سمنان - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه ۱۳ طرح آبخیزداری و بیابانزدایی استان طی دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌ رسد، گفت: ۹۶ میلیارد ریال برای این طرح ها هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علینقی حیدریان در نشست خبری تشریح برنامه های دهه فجر منابع طبیعی استان سمنان به میزبانی این اداره کل، ضمن بیان اینکه ۹۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال پروژه طی دهه فجر به بهره برداری می رسد، بیان کرد: این اعتبارات در قالب ۱۳ پروژه با حضور مسئولان افتتاح خواهند شد.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۳ طرح آبخیزداری و بیابانزدایی، ۱۰ طرح در زمینه آبخیزداری و سه طرح در زمینه بیابانزدایی هستند، بیان کرد:  ۸۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برای افتتاح ۱۰ طرح آبخیزداری استان سمنان در دهه فجر امسال هزینه شده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان، افزود: سه طرح بیابان‌زدایی نیز که آماده افتتاح در دهه فجر هستند، ۱۳ میلیارد ریال هزینه در برداشته اند.

حیدریان با بیان اینکه ۴۵۱ هزار مترمکعب میزان عملیات آبخیزداری استان سمنان در ۱۰ طرح مذکور است، بیان کرد: سه طرح بیابانزدایی نیز در ۵۲۲ هکتار اراضی استان اجرا شده اند.

کد خبر: ۳٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha