۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
 ۵۰۰ میلیون ریال برای توسعه زیرساخت‌ چشمه‌های آبگرم دهلران اختصاص یافت
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام:

۵۰۰ میلیون ریال برای توسعه زیرساخت‌ چشمه‌های آبگرم دهلران اختصاص یافت

ایلام- شنبه زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: در سال جاری ۵۰۰ میلیون ریال برای توسعه زیرساخت چشمه‌های آبگرم دهلران اختصاص یافت.

عبدالمالک شنبه زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: چشمه های آبگرم شهرستان دهلران به عنوان یکی از مهمترین مقصدهای گردشگران سلامت در کشور شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه هر ساله بخشی از زیرساخت های چشمه های آبگرم دهلران تکمیل می شود، امسال نیز  ۵۰۰ میلیون ریال برای توسعه زیرساخت های چشمه های آبگرم دهلران اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: در سال جاری برنامه میراث فرهنگی استان تکمیل زیرساخت های طرح آبرسانی و محوطه سازی منطقه چشمه های آبگرم دهلران است.

شنبه زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح های مختلف در حوزه زیرساختی در بخش راه، ایجاد استخرهای جدید، بهسازی و ...در این منطقه انجام شده است، گفت: علاوه بر این بخش خصوصی در حال انجام اجرای یک مجتمع بزرگ در این منطقه است.

وی بیان کرد: تکمیل زیر ساخت های منطقه نمونه گردشگری آبگرم دهلران جزوه اولویت های میراث فرهنگی ایلام است.

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام با اشاره به طرح ساماندهی چشمه های آبگرم برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به وسایل برقی مردم شهرستان دهلران، گفت: با اجرای این طرح بیش از ۵۰ درصد خسارت های مردم کاهش خواهد یافت.

شنبه زاده هدف از اجرای این طرح را حذف گازهای گوگردی و رفع معضل زیست محیطی ناشی از آن و جلوگیری از خسارت به لوازم برقی مردم عنوان کرد.

کد خبر: ۳۸٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha