۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
رسیدگی به مطالبات کارگران هتل هرمز بندرعباس
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد: 

رسیدگی به مطالبات کارگران هتل هرمز بندرعباس

بندرعباس- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بر پرداخت حق و حقوق کارگران هتل هرمز تاکید کرد و گفت: به مطالبات این کارگران رسیدگی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، هادی ابراهیمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد و کسب و کارها افزود: بخش گردشگری استان طی ماه های اخیر متحمل ضرر و زیان قابل توجهی شده که مجموعه های اقامتی و هتل ها را نیز شامل شده است.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های این اداره کل، احقاق حقوق کارگران است که در خصوص اخراج کارگران هتل هرمز نیز اقداماتی از جمله بررسی درخواست بیمه بیکاری افراد متقاضی، برگزاری جلسات با مسئولان هتل در خصوص پرداخت مطالبات و رسیدگی به شکایات کارگران انجام داده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ادامه داد: بررسی درخواست بیمه بیکاری  آن دسته از کارگران هتل هرمز که بیکار شدند توسط واحد بیمه بیکاری این اداره کل انجام و به تامین اجتماعی ارسال شده تا نسبت به پرداخت مقرری بیمه بیکاری آنها اقدام شود.

ابراهیمی اضافه کرد: در خصوص رسیدگی به شکایت کارگران مبنی بر عدم پرداخت مزایای پایان کار نیز جلساتی با مسئولان این مجموعه برگزار و مصوب شد طی دو هفته مطالبات مذکور پرداخت شود.

وی گفت:  شکایت تعدادی از کارگران این مجموعه در مراجع حل اختلاف این اداره رسیدگی و منجر به صدور رای شده است.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، اگر تعهدات مسئولان هتل هرمز در موعد مورد توافق به انجام نرسد بلافاصله پس از قطعیت آرای صادره مراجع حل اختلاف کار، این آرا برای اجرا به اجرای  احکام دادگستری ارسال می شود.

کد خبر: ۳۸٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha