۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
کریدور شمال همدان آزادراه همدان- ساوه را به محور شیرین سو - زنجان متصل می‌کند
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور:

کریدور شمال همدان آزادراه همدان- ساوه را به محور شیرین سو - زنجان متصل می‌کند

همدان - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: کریدور شمال همدان به طول ۸۴ کیلومتر از چهار شهرستان فامنین، درگزین، رزن و کبودرآهنگ عبور کرده و آزادراه همدان- ساوه را به محور شیرین سو - زنجان متصل می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ خیرالله خادمی ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر یک روزه خود به همدان از پروژه‌های راهسازی شهرستان رزن کرد و در این بازدید تقویت پروژه‌ها و بهره برداری هر چه سریع‌تر از آنها را برای توسعه شهرستان رزن دارای اهمیت دانست.

وی در بازدید از کریدور شمالی عنوان کرد: این پروژه که با عنوان ساخت باند اصله -کاج - قروه - رزن- دمق- اورقین مشخص شده از پروژه‌های با اهمیت و اولویت دار در سند راهبردی توسعه شهرستان رزن است که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی برخوردار است.

وی عنوان کرد: کریدور شمال همدان به طول ۸۴ کیلومتر از چهار شهرستان فامنین، درگزین، رزن و کبودرآهنگ عبور کرده و آزادراه همدان- ساوه را به شیرین سو- زنجان متصل می‌کند.

خادمی در بازدید از پروژه کنارگذر رزن گفت: قطعه اول این پروژه به طول ۳.۵ کیلومتر از پلیس راه تا تقاطع دمق با مبلغ قرارداد شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصد دارد و هم اکنون پیمانکار در این پروژه در حال انجام آسفالت بیندر است.

وی با اشاره به پیشرفت حدود ۴۰ درصدی ۵.۵ کیلومتر قطعه دوم این پروژه عنوان کرد: پیمانکار در سه کیلومتر از این پروژه در حال اجرای بیس بوده و ۲.۵ کیلومتر آن دارای معارض است که امیدواریم به زودی مشکلات این پروژه حل شود.

خادمی همچنین پروژه‌های کنارگذر غربی و ایستگاه باری قطار همدان را نیز مورد بازدید قرار داد و مشکلات و موانع این پروژه‌ها را بررسی کرد.

کد خبر: ۳۸٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha