۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
تصمیمات نادرست مدیران دولتی سبب بروز تلاطم شدید در بازار بورس بود
رییس اتاق اصناف استان مرکزی:

تصمیمات نادرست مدیران دولتی سبب بروز تلاطم شدید در بازار بورس بود

اراک- زند، رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: تصمیمات نادرست مدیران دولتی سبب بروز تلاطم شدید در بازار بورس بود.

جمشید زند در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص نشست روسا و هیئت رییسه اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون استان مرکزی و ارتباط مستمر و همکاری این سه اتاق با یکدیگر اظهار داشت: اتاق های اصناف،‌تعاون و بازرگانی سه پارلمان بزرگ بخش خصوصی در شعار مورد اعتماد دولت هستند ولی در عمل این گونه نیست.

وی افزود: اتاق بازرگانی به عنوان جایگاه و پارلمان تولید کنندگان است و اعضای اتاق اصناف اصناف می تواند به عنوان مدیران فروش محصولات تولیدی اعضای اتاق بازرگانی باشند و تقویت این ارتباط می تواند بسیار مهم باشد و به تکمیل زنجیره فروش کمک‌ شایانی کند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با بیان اینکه متاسفانه در بخش دولتی برنامه ریزی خوبی انجام نمی شود گفت: معمولا بیشترین لطمه را از تصمیمات نادرست مدیران دولتی داریم که نمونه آن بازار بورس بود که با تصمیمات اشتباه مدیران باعث بروز تلاطم شدیدی در آن شد.

وی بیان داشت: در حوزه کشاورزی یکی از بزرگترین ایرادات عدم تکمیل زنجیره فروش است چرا که در این حوزه کار تولید به خوبی انجام می شود ولی حوزه فروش مان بسیار ضعیف است و در این راستا اگر زنجیره فروش در حوزه کشاورزی درست تشکیل می شد و کارش پیش می رفت، بسیاری از  رانت ها و دلال ها حذف می شدند و حتی در کاهش قیمت نهایی محصول بسیار موثر بود.

زند بیان داشت:ما در اراک آمادگی داریم با همکاری اتاق بازرگانی و تعاون شرکت های تعاونی برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی داشته باشیم، راه اندازی شرکت سرمایه گذاری استانی می تواند یک اقدام خوب در استان برای رونق تولید و سرمایه گذاری باشد.

کد خبر: ۳۸٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha