۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
۶۰ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی در بین کامیون داران اردبیلی توزیع شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل:

۶۰ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی در بین کامیون داران اردبیلی توزیع شد

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از توزیع ۶۰ هزار حلقه لاستیک سهمیه‌ای در بین رانندگان کامیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رحمتی درنشست با فعالان بخش حمل ونقل اردبیل افزود: برای رفع نیاز رانندگان وحمایت از آن‌ها در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم، توزیع لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه توزیع لاستیک ناوگان های درون شهری و برون شهری به‌صورت نرم افزاری و تحت وب انجام می شود و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۶۰ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان کامیون توزیه شده است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل اظهار کرد: رانندگان پرتلاش استان برای دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن سند مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

رحمتی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در اردبیل اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

کد خبر: ۳٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha