۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
۸ طرح کشاورزی با ۳۹ میلیارد ریال هزینه‌کرد در مراغه افتتاح شد
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

۸ طرح کشاورزی با ۳۹ میلیارد ریال هزینه‌کرد در مراغه افتتاح شد

تبریز- معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: هشت طرح کشاورزی با ۳۹ میلیارد ریال هزینه‌کرد در مراغه افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سیدعلی موسوی حسینی گفت: این طرح ها شامل شش طرح در زمینه کشاورزی و دو طرح در زمینه عمران روستایی است.

وی افزود: بهره برداری از طرح آبیاری قطره ای با ۷۷ میلیون تومان و طرح آبیاری بارانی با ۵۰ میلیون تومان اعتبار از جمله طرح های افتتاح شده در این روز بود.

وی ادامه داد: طرح احداث ایستگاه ضد تگرگ در دو روستای مغانجیق و آغاجری این شهرستان با ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار برای پیشگیری از خسارات به محصولات باغی و کشاورزی نیز در این روز افتتاح شد.

موسوی حسینی اضافه کرد: طرح گلخانه هیدروپونیک صیفی جات برجسته با سه هزار متر زیربنا و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز امروز به بهره برداری رسید.

وی گفت: برای اجرای این طرح، ۱.۷ میلیارد تومان هزینه شده و زمینه اشتغال مستقیم برای شش نفر را نیز در این شهرستان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: همچنین طرح پرورش مکانیزه ماهیان قزل آلای سلطانی نیز با ظرفیت تولید سالانه ۲۵ تن و ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات و آورده شخصی بهره برداری و برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیکم اشتغال ایجاد شد.

موسوی حسینی با اشاره به طرح های عمران روستایی افتتاح شده در این روز افزود: دیوار سنگی در دو روستای بخش مرکزی این شهرستان با ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار از سوی بخشداری مرکزی بهره برداری شد.

کد خبر: ۳۸٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha