۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
درآمد مالیاتی برای ایجاد عدالت اجتماعی در اردبیل هزینه می‌شود
مدیرکل امور مالیاتی اردبیل:

درآمد مالیاتی برای ایجاد عدالت اجتماعی در اردبیل هزینه می‌شود

اردبیل - مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل از تزریق هزینه درآمد مالیاتی برای ایجاد عدالت اجتماعی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، رسول قلی‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل در محل دفتر اداره کل مالیات استان اظهار داشت: توسعه فرهنگ مالیاتی گامی در راستای گسترش عدالت مالیاتی است.

وی با اشاره به این که آثار پرداخت مالیات به عینه در زندگی مردم ملموس است، گفت: اگر مردم در این زمینه درک درستی داشته باشند بدون شک خود را مسئول پرداخت مالیات خواهند دانست و آثار مثبت مالیات را درمی‌یابند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل بیان کرد: درآمدهای مالیاتی برای ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه هزینه می‌شود که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است و عدم پرداخت به مثابه تصرف بیت المال و حقوق عامه است که باید در جامعه مورد توجه واقع شود.

قلی‌زاده با اشاره به اهداف اجرای طرح جامع مالیاتی در استان نیز تصریح کرد: هوشمندسازی مالیاتی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم در دستور کار است و گامی به سمت مالیات الکترونیک است که می‌تواند زمینه‌ساز هوشمندسازی نظام مالیاتی در سطح کشور باشد و ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی اظهار کرد: تحقق طرح مالیات الکترونیک را در استان اردبیل محقق می‌کنیم و در این زمینه از همکاری و مشارکت دستگاه‌های مربوطه استفاده می‌کنیم چرا که این موضوع یک گام اساسی در هوشمندسازی هر چه بهتر این طرح به شمار می‌رود.

کد خبر: ۳۸٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha