۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
بهره برداری از فاز دوم بزرگ‌ترین زنجیره تولید تخم مرغ در خاورمیانه
با حضور وزیر جهادکشاورزی در گنبدکاووس انجام شد؛

بهره برداری از فاز دوم بزرگ‌ترین زنجیره تولید تخم مرغ در خاورمیانه

گنبدکاووس- با حضور کاظم خاوازی، وزیر جهادکشاورزی فاز دوم بزرگ‌ترین زنجیره تولید تخم مرغ خاورمیانه با اعتبار 570 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، پیش از ظهر سه شنبه با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت شهرستان گنبدکاووس انجام و از فاز دوم بزرگ‌ترین زنجیره تولید تخم مرغ خاورمیانه بهره‌برداری شد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در هفته دولت امسال 215 پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 795 میلیارد تومان افتتاح شد.

عبدالقدیر کریمی افزود: زنجیره تولید تخم مرغ شرکت کاسپین طلایی چیکا یکی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی شهرستان بود که با حضور وزیر جهاد کشاورزی فاز دوم این واحد تولیدی به بهره‌برداری رسید.

معاون استاندار گلستان با اشاره به اینکه چیکا بزرگ‌ترین کارخانه زنجیره تولید تخم مرغ در خاورمیانه است، ادامه داد: فاز دوم این واحد تولیدی با اعتبار 570 میلیارد تومان بخ بهره‌برداری رسیده است.

وی توضیح داد: از مجموع پروژه‌های افتتاحی گنبدکاووس در هفته دولت امسال ۱۲۹ طرح عمرانی و ۸۶ پروژه اقتصادی است و با بهره‌برداری از این طرح‌ها 794 فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

کریمی با این توضیح که در این ایام در مجموع 268 طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی کلنگ زنی می‌شود، تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی راه اندازی سایت جدید مخابراتی در 20 نقطه شهرستان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و بهسازی شبکه فاضلاب شهری گنبدکاووس با ۶۰ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که با حضور وزیر جهاد کشاورزی کلنگ‌زنی شده است.

کد خبر: ۳۷٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha