۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
شاهرود ۱۱۶ زیرساخت گردشگری رسمی دارد/ گردشگری در خدمت اشتغال
فرماندار شاهرود:

شاهرود ۱۱۶ زیرساخت گردشگری رسمی دارد/ گردشگری در خدمت اشتغال

شاهرود- فخری، فرماندار شاهرود با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۱۶ زیرساخت گردشگری شامل بوم‌گردی، هتل و ... است، گفت: با شناساندن ظرفیت‌های این شهرستان خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهرود اشتغال خوبی در زمینه گردشگری بوده‌ایم.

نادر فخری در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره راهکارهای توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در سطح شهرستان شاهرود، بیان کرد: یکی از ظرفیت های خوب در سطح شهرستان حوزه گردشگری است که فعالان خوبی نیز در شهرستان بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند.

وی از وجود ۱۱۶ زیرساخت و ظرفیت گردشگری در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: این ظرفیت های شامل بومگردی، هتل، مسافرخانه، اقامتگاه و ... است که سالانه به هزاران گردشگری داخلی و خارجی خدمات ارائه می کنند.

فرماندار شاهرود از بازدید ۶۰۰ هزار گردشگری طی سال گذشته از شهرستان خبر داد و گفت: گردشگری یکی از مهمترین محورهای اقتصاد و اشتغال در شاهرود محسوب می شود.

فخری از ضرورت نیازسنجی در حوزه توریسم خبر داد و گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم شاهرود گردشگری مذهبی، طبیعی و تاریخی و ... محسوب می شود که در صورت جذب اعتبارات و شناساندن آنها به مردم می توانیم شاهد ارتقای اقتصادی بخش گردشگری نیز باشیم. 

وی با بیان اینکه تا کنون توسعه بر اساس گردشگری در شاهرود وجود نداشته بلکه تنها یک نوع نیازسجی صورت گرفته بود لذا امیدواریم بتوانیم با ارتقای وضعیت کنونی شاهد ارتقای گردشگری باشیم.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه مشکلات حوزه خدمات، تولید و بنگاه های اقتصادی در حوزه شهرستان رفع و در حوزه استانی نیز پیگیری و برای جذب سرمایه گذار در شهرستان شاهرود نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر: ۳۷٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha