۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر پایتخت راه‌اندازی شد
برای نخستین بار؛

سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر پایتخت راه‌اندازی شد

سامانه رصد و پایش هوشمند روشنایی معابر در پایتخت، برای نخستین بار با تلاش متخصصان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ راه‌اندازی شد.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در آئین افتتاحیه این سامانه گفت: در این روش، با تحلیل داده‌های به‌دست آمده از قرائت کنتورهای هوشمند نصب شده، ضمن رصد لحظه‌ای وضعیت روشنایی معابر و افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان، در هزینه‌های نگهداری شبکه روشنایی پایتخت نیز صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای خواهد شد.

وی، با تاکید بر این که اجرای این طرح به شکل بومی و با توان علمی کارشناسان این شرکت در بازه زمانی پنج ماه و با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، به مرحله اجرا رسیده است، گفت: بررسی لحظه‌ای و ۲۴ ساعته روشنایی، تهیه گزارش‌های مدیریتی و ارزیابی عملکرد روشنایی و محاسبات دقیق تلفات روشنایی از قابلیت‌های مهم این سامانه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با تاکید بر دانش محور بودن طرح‌های نوین این شرکت در راستای ارائه خدمات همگام با دانش روز، خاطرنشان کرد: روشنایی معابر در پایتخت دارای کیفیت و استانداردهای لازم است و اجرای این طرح منجر به بهبود هرچه بیشتر وضعیت روشنایی معابر خواهد شد.

کد خبر: ۳۷٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha