۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
مناطق محروم کرمان مورد حمایت بانک رفاه قرار می گیرد
نماینده مردم کرمان و راور:

مناطق محروم کرمان مورد حمایت بانک رفاه قرار می گیرد

کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جایگاه مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه طی ماه های اخیر در زمینه محرومیت زدایی گفت: در نشست مشترک مسئولان کرمان با مدیرعامل بانک رفاه مقرر شد از ظرفیت حمایت های بانک رفاه در استان استفاده کنیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی روز دوشنبه در  بازدید از روستاهای بخش شهداد و نشست مشترک مدیرعامل بانک رفاه کشور و مسئولان استانی و شهرستان کرمان در شهداد افزود: از مدیران ارشد این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه برای حضور در استان کرمان دعوت شد.

وی اظهار داشت: شهداد در شهرستان کرمان در فاز نخست به عنوان منطقه ای برای انجام اقدامات محرومیت زدایی توسط بانک رفاه انتخاب و امروز از مناطق روستایی این منطقه، مشکلات مردم، طرح های گردشگری و کشاورزی بازدید شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از بررسی موضوع و تببن مواضعی که از سوی مسئولان در بخش کشاورزی، گردشگری و موضوعات مختلف در حوزه های اقتصادی مطرح شد در نهایت جمع بندی بر این شد از ظرفیت حمایت ها مستقیم و غیر مستقیم بانک رفاه در کرمان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت تسهیلات در بخش های مختلف از جمله مسکن و کشاورزی و راه اندازی واحدهای بازرگانی برای امر حمایت از صادرات محصولات کشاورزی شهداد در زمینه تولید سیر و خرما که دو محصول استراتژیک منطقه محسوب می شود از جمله تصمیمات اتخاذ شده در نشست با مدیرعامل بانک رفاه کشور بود.

پورابراهیمی تاکید کرد: انجام اقدامات با رویکرد حمایتی توسط شرکت های وابسته به بانک رفاه در کشور که کار را به صورت تخصصی دنبال می کنند با هدف توزیع محصولات کشاورزی شهداد در سطح ملی و صادرات این محصولات یکی از مباحث اصلی نشست با مدیرعامل بانک رفاه بود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بانک رفاه اقدام بسیار خوبی است که انجام شده و این امر مورد توافق قرار گرفته است.

وی به حمایت های بانک رفاه در زمینه اشتغال، تولید و بخش های اقتصادی اشاره و تصریح کرد: حمایت در بخش های اجتماعی نیز توسط این بانک مورد توافق قرار گرفت و در این راستا توافق شد بانک رفاع به منظور تکمیل 33 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در این منطقه کمک کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در حوزه مسائل مربوط به بخش کشاورزی نیز قرار شد شهداد از طریق قرارگاه سازندگی بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: امیدواریم در طول هفته های آینده آغاز طرح بهبود بازسازی و لایه روبی قنوات کشاورزی در حوزه شهداد در سطحی مشخص با حمایت بانک رفاه آغاز شود.

وی تاکید کرد: مجموع اقدامات انجام و برنامه ریزی شده توسط بانک رفاه به بهبود شرایط اقتصادی، اشتغال، معیشت و مهاجرت معکوس اهالی شهدا کمک خواهد کرد.

بانک رفاه به بخش گردشگری شهداد تسهیلات پرداخت می کند
مدیرعامل بانک رفاه کارگران هم در این بازدید به پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری شهداد اشاره کرد و گفت: گردشگری در این منطقه علیرغم شیوع کرونا رونق خوبی پیدا کرده است.

اسماعیل لله‌گانی افزود: پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی و آبرسانی به مزارع در دستور کار بانک رفاه قرار دارد و بخشی از لایه روبی قنوات شهداد نیز به صورت بلاعوض و بخشی به صورت تسهیلات بانکی پرداخت انجام می شود.

وی تصریح کرد: حمایت از صنایع دستی و مشاغل خانگی در نشست مشترک مسئولان استان کرمان با بانک رفاه کارگران مورد توجه قرار گرفت و قرار شد تسهیلات مناسبی در این بخش پرداخت شود.

وی ادامه داد: بانک رفاه کارگران به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی کمک مناسبی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور تکمیل واحدهای مسکونی خواهد کرد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در مجموع حمایت از بخش های گلخانه ای، کشاورزی و ظرفیت و پتانسیل های منطقه شهداد و حمایت از محصولات صادراتی این منطقه مورد توجه این بانک قرار گرفته که ان شاالله با مجموع این اقدامات رونق مناسبی در شهدا اتفاق بیفتد و مشکلات مردم حل شود.

کد خبر: ۳۷٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha