۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
۴۷۰ میلیارد تومان تقسیط مالیاتی مودیان انجام شد
مدیرکل امور مالیاتی زنجان:

۴۷۰ میلیارد تومان تقسیط مالیاتی مودیان انجام شد

زنجان- مدیرکل امور مالیاتی زنجان گفت: طی سال ۹۸ حدود ۴۷۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تقسیط مالیاتی مودیان توسط امور مالیاتی استان زنجان انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، میرحیدر رضوی عصر دوشنبه در نشست خبری مدیران هماهنگی ادارات اقتصادی استان در محل بانک ملی زنجان،گفت: زمان تسلیم اظهار نامه های مالیاتی اشخاص حقیقی تا پایان مردادماه بود واشخاص حقوقی  هم تا پایان شهریور ماه تمدید شد. 

وی اظهار کرد: در سال ۹۴ حدود هشت هزار و ۵۶۴ اظهار نامه مشاغل مودیان  بعد از راستی آزمایی برگ قطعی صادر شده و سال ۹۵ حدود ۸ هزار و ۸۳۵ اظهار نامه مشاغل مودیان  بعد از راستی آزمایی برگ قطعی صادر شده است.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان، گفت: همچنین طی سال ۹۶ حدود ۱۴ هزار و ۴۰۱ اظهار نامه مالیاتی و سال ۹۷ هم حدود ۱۸ هزار و ۵۱ اظهار نامه مالیاتی  بعد از راستی آزمایی برگ قطعی صادر شده است.

رضوی تاکید کرد: یکی از بحث های مهم مربوط به مالیات بر ارزش‌افزوده است که در این میان طی سال گذشته به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان مبلغ ۲۸۳ میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش‌افزوده واریز شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اداره‌کل امور مالیاتی استان زنجان، بحث برون‌سپاری برخی از وظایف است و در این میان بحث مالیات نقل و انتقال املاک برون‌سپاری شده است.

مدیرکل امور مالیاتی زنجان، به ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی اشاره کرد و گفت: ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی طرحی است که برای همه مودیان  اجرا می شود.

رضوی به تقسیط مالیاتی  مودیان در استان زنجان اشاره کردو گفت: طی سال ۹۵ تقسیط مالیاتی مودیان استان بیش از ۲۶۶ میلبارد تو مان  بود، در سال ۹۶ حدود ۳۴۷ میلیارد تومان، سال ۹۷ حدود ۳۹۴ میلیارد تومان و سال ۹۸ حدود ۴۷۰ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان تقسیط مالیاتی مودیان بوده است. 

کد خبر: ۳۷٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha