۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
۳۸۱ میلیارد تومان وام ازدواج به زوج های زنجانی پرداخت شد
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان:

۳۸۱ میلیارد تومان وام ازدواج به زوج های زنجانی پرداخت شد

زنجان- رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان، با بیان اینکه شبکه بانکی استان زنجان در پرداخت وام ازدواج مشکلی ندارد، گفت: در سال گذشته ۳۸۱ میلیارد تومان وام ازدواج به زوجین زنجانی پرداخت شد. 

به گزارش خبرنگار بازار، حسن دادگر ظهردوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل بانک ملی زنجان، با بیان اینکه عملکرد شبکه بانکی نسبت مصارف به منابع است که استان زنجان در این زمینه عملکرد خوبی دارد، گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان مانده شبکه بانکی استان با ۱۴ عضو شبکه بانکی است. 

وی اظهار کرد: از این میزان ۱۳.۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات و ۷۷۰ میلیارد تومان مطالبات است.

رئیس شورای هماهنگی بانک های زنجان، گفت: به عملکرد نسبت مصارف به منابع بانک های خصوصی استان زنجان دسترسی نداریم. 

دادگر با بیان اینکه شبکه بانکی استان در جلسات ستاد رفع تسهیل و رفع موانع تولید حضور مستمری دارد و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را به خوبی رصد می کند، گفت: در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید شبکه بانکی استان رتبه سوم کشوری را دارد. 

وی با بیان اینکه شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه  است، ابراز داشت: شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت می کند.

رئیس شورای هماهنگی بانکهای زنجان،  به پرداخت وام  ازدواج اشاره کرد و افزود: طی سال گذشته ۱۲ هزار و ۱۵۳ فقره وام ازدواج به تعداد ۶ هزارنفر در استان زنجان وام ازدواج پرداخت شده است. 

دادگر با بیان اینکه شبکه بانکی استان در پرداخت وام ازدواج مشکلی ندارد، افزود: در سال گذشته ۳۸۱ میلیارد تومان وام ازدواج به زوجین زنجانی پرداخت شد. 

وی تصریح کرد: در چهار ماهه سالجاری هم ۱۵۸ میلیارد تومان وام ازدواج توسط شبکه بانکی در استان زنجان پرداخت شده است. 

کد خبر: ۳۷٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha