۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
۲۹ پروژه آب و فاضلاب در خراسان شمالی کلنگ زنی و افتتاح می شود
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:

۲۹ پروژه آب و فاضلاب در خراسان شمالی کلنگ زنی و افتتاح می شود

بجنورد- ساقی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از افتتاح۲۲ پروژه و کلنگ زنی هفت پروژه آب و فاضلاب همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

غلامحسین ساقی در گفتگو با بازار اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری افزون بر ۱۳۲ میلیارد و ۷۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد و جمعیتی در حدود ۹۴هزار و ۲۶۴ نفر را تحت پوشش قرار می دهد. 
وی افزود: مراحل ساخت و اجرای ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ بر۷۸ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به پایان رسیده که همزمان با بزرگداشت هفته دولت افتتاح و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت و پیش بینی های لازم جهت اجرای هفت پروژه جدید با اعتباری بالغ بر۵۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان نیز انجام شده که در این هفته کلنگ آغاز عملیات اجرایی آنها به زمین خواهد خورد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: این ۲۹ پروژه شامل احداث مخازن ذخیره آب، حفر و تجهیز چاه‌های آب شرب، اجرای خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب، نصب انشعابات آب و فاضلاب، اجرای خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب و ... است.
ساقی اظهار کرد: ۲۲ پروژه قابل افتتاح به ترتیب تعداد شش پروژه در شهرستان بجنورد، شهرستانهای شیروان و اسفراین هرکدام چهار پروژه ، فاروج و مانه و سملقان هرکدام سه پروژه و در شهرستان های جاجرم و رازو جرگلان هرکدام یک پروژه به بهره برداری خواهد رسید و هفت پروژه قابل کلنگ زنی نیز شامل دو پروژه در شهرستان بجنورد و در شهرستان های شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج و رازو جرگلان هر کدام یک پروژه تعریف شده است.
کد خبر: ۳۷٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha