۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
۲ درصد از قطعات برقی موجود در بازار کیفیت ندارند
سخنگوی انجمن اتحادیه لوازم یدکی:

۲ درصد از قطعات برقی موجود در بازار کیفیت ندارند

کاظمی، سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم‌ یدکی خودرو گفت: اگر در فرآیند تعمیر مشکل قطعه وجود داشته باشد، فروشنده قطعه آن را تعویض یا وجه را عودت می‌دهد، اغلب دلیل وقوع چنین اتفاقی کاهش کیفیت قطعات است.

بازار؛ گروه ‌خودرو: مهدی کاظمی سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم ‌یدکی با اشاره به اینکه در صنف لوازم ‌یدکی برخلاف گذشته مرجوعی قطعات الکتریکی و الکترونیکی انجام می‌شود، اظهار داشت: مرجوعی نیز مشروط بر آن است که قطعه توسط تعمیرکار یا تکنسین دچار خرابی نشده و ایراد فنی در آن وجود داشته باشد، بر این اساس فروشندگان قطعه را تعویض یا وجه پرداختی مشتری را عودت می‌دهند.

وی افزود: اگر در زمان تعویض قطعه قصوری از سوی تعمیرکار ایجاد و سبب خرابی آن شود، از اتحادیه تعمیرکاران درخواست می‌کنیم تا به عضو خود اطلاع و در صورت مقصر شناخته شدن تعمیرکار، هزینه خرید و تعمیر قطعه به مشتری عودت شود، البته این فرآیند پس از بررسی فنی توسط کارشناسان آن بخش است.

سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم ‌یدکی با بیان اینکه مرجوعی قطعات الکتریکی و الکترونیکی در بازار حدود ۲ درصد است، ادامه داد: عامل اصلی این مهم کاهش کیفیت برخی از قطعات در بازار است.

کد خبر: ۳۷٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha