۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
اقلام بهداشتی هیئت‌های عزاداری اردبیل با قیمت مصوب ارائه می‌شود
استاندار اردبیل:

اقلام بهداشتی هیئت‌های عزاداری اردبیل با قیمت مصوب ارائه می‌شود

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: اقلام مورد نیاز هیئت‌ها و عزداران اردبیلی با نرخ مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد که در این زمینه اقدامات لازم انجام یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر بهنامجو پیش از ظهر دوشنبه در جلسه بررسی اقدامات جدید ستاد مقابله با کرونا در ایام عزاداری در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: اقلام مورد نیاز هیئت‌ها و عزداران اردبیلی با نرخ مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد که در این زمینه اقدامات لازم انجام یافته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل روند نزولی پیدا کرده است گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی این روند تا زمان رسیدن به وضعیت سفید در استان اردبیل ادامه یابد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سازمان صمت استان تمهیدات لازم برای برگزاری مراسمات و هیئت‌های عزاداری را انجام داده و به این ترتیب مراسمات در بیرون از مسجد و در فضای آزاد برگزار می‌شود که مشکلی از بابت شیوع بیماری پیش نیاید.

بهنامجو تصریح کرد: انتظار ما از تمام عزاداران حسینی اردبیل این است که استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده را فراموش نکنند و در این زمینه برنامه‌های نظارتی نیز اجرا می‌شود تا شرایط کنترل شود و تا حد امکان مشکلی از این بابت پیش نیاید.

وی اظهار کرد: در ارتباط با اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم نیز اداره‌ها و سازمان‌های مربوطه در استان با ما همکاری‌های لازم را داشته‌اند که امیدواریم بتوانیم با همکاری و مشارکت همدیگر در امر کاهش ابتلا به کرونا پیشگام باشیم.

کد خبر: ۳۷٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha