۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
۴۰ پروژه اصلاح و مرمت شبکه برق در غرب مازندران اجرا شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:

۴۰ پروژه اصلاح و مرمت شبکه برق در غرب مازندران اجرا شد

چالوس- فرح زاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: ۴۰ پروژه اصلاح و مرمت شبکه و تقویت ولتاژ برق همزمان با هفته دولت در غرب استان اجرا شده است.

کیوان فرح زاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: همزمان با دهه فجر ۴۰ پروژه اصلاح و مرمت شبکه و تقویت ولتاژ با اعتبار ۱۱۱ میلیارد ریال در غرب استان مازندران افتتاح و بهره برداری شده است.

وی با اشاره به افتتاح ۱۹ پروژه تامین برق متقاضیان شهری و روستایی با اعتبار بیش از ۶۸ میلیارد ریال افزود: همچنین سه پروژه تامین برق چاه های آب کشاورزی با ۲.۵ میلیارد ریال، یک پروژه برق رسانی به روستاهای بدون برق با ۹ میلیارد ریال، افتتاح ساختمان کارگاه تعمیرات ترانس انجام شده است.

وی افزود: پروژه هوشمندسازی و مانیتورینگ شبکه برق نیز با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت اانجام شده است.

فرح زاد یادآور شد: در مجموع همزمان با هفته دولت ۶۵ پروژه برق در غرب مازندران اجرا شد که ۲۲ طرح مربوط به کلنگ زنی با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بهره برداری از پست هوایی هلستان نوشهر را از جمله پروژه ها ذکر کرد و گفت: احداث خط فشار متوسط به طول ۳۰۰ متر، ۴۵۰ متر خط فشار ضعیف، نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کیلوولت آمپر از جمله بخش های این پروژه بوده که برای آن سه میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

کد خبر: ۳۷٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha