۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
سهم بانوان در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ۱۰ درصد است
مدیرکل دفتر بانوان استانداری سیستان و بلوچستان:

سهم بانوان در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ۱۰ درصد است

زاهدان - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸ ناحیه و شهرک صنعتی در این استان وجود دارد که بانوان تنها ۱۰ درصد در آن‌ها سهم دارند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، فریبا برنایی بجد در گردهمایی بانوان کارآفرین جنوب شرق کشور که با حضور مشاوران امور بانوان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای بانوان کارآفرین و صنعتگر در سیستان و بلوچستان باید افزایش یابد.

وی گفت: این مشوق‌ها برای تولید و اشتغال و با هدف فعال کردن شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم تقاضا محور صورت می‌گیرد که باید سهم ۱۰ درصدی بانوان در این شهرک‌ها ارتقا یابد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: از هزار و ۲۵۰ واحد شهرک‌های صنعتی استان، سهم بانوان تنها ۵۳ واحد است که در تلاشیم با برطرف کردن موانع موجود و افزایش حمایت‌ها، شاهد حضور بیشتر زنان در این عرصه باشیم.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را ارتباط بیشتر بانوان کارآفرین با دستگاه‌های مرتبط حوزه کسب و کار و رفع موانع پیش روی این کارآفرینان عنوان کرد.

کد خبر: ۳٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha