۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
سود هر سهم «حفاری» تغییر چندانی نداشت
نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

سود هر سهم «حفاری» تغییر چندانی نداشت

شرکت حفاری شمال در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۸۶۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۸۵۰ اعلام شده بود، از افزایش ۱۴ ریالی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، شرکت حفاری شمال با سرمایه ۵ هزار و ۲۱۰ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت حفاری شمال در دوره یاد شده، مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۶۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۰ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت حفاری شمال نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، افزایش ۱۴ ریالی در سود هر سهم مشاهده می‌شود. براساس گزارش حسابرسی نشده، شرکت حفاری شمال در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۳۹۸، سود هر سهم را ۸۵۰ ریال و سود خالص را ۴ هزار و ۴۲۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود حفاری در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۵۳۹ ریال و سود خالص را یک هزار و ۴۰۳ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر: ۳۷٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha