۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
احداث ۱۳ هکتار بارانداز بندر خشک برای پشتیبانی صادرات به عراق
معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد

احداث ۱۳ هکتار بارانداز بندر خشک برای پشتیبانی صادرات به عراق

آبادان- شمخانی، معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از احداث ۱۳ هکتار بارانداز بندر خشک به منظور پشتیبانی از سیستم لجستیکی صادرات ایران به کشور عراق خبر داد.

موعود شمخانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: کلیه هزینه های اربعین در منطقه آزاد اروند، بر عهده سازمان است و طی دو سال گذشته به پیشنهاد استاندار خوزستان و ستاد اربعین طرحی پیشنهاد شد که مسیر مستقلی برای پیاده روی اربعین احداث شود که طی این مدت نیز پیشرفت خوبی داشته ایم و کمتر از یک سال دیگر به بهره برداری می رسد.

وی در همین خصوص ادامه داد: مسیر سه کیلومتری جدید موازی با مسیر موجود مواکب احداث گشته که بعد از پایان پروژه، همه مواکب به آن مسیر منتقل می شوند و یک پیاد راه به عرض ۲۴ متر در وسط و دو سواره راه برای پشتیبانی مواکب نیز، ایجاد خواهد شد.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: همه فعالیت های ما در شلمچه منوط است به ارتباط اقتصادی در حوزه بین الملل، تحریم ها، ارتباط اقتصادی با کشور عراق که همه این موارد می تواند نتیجه کار را کم و زیاد کند.

شمخانی در ادامه سخنان خود با اشاره به شلمچه توضیح داد: محدوده بارانداز و هسته مرکزی شلمچه ۵۵ هکتار است که شامل سایت باراندازی اداری و تجاری به غیر از ۷۳۶ هکتار است که این خود جزئی از منطقه شلمچه می شود.

وی احداث ۱۳ هکتار بارانداز بندر خشک را از اقدامات انجام شده در حوزه صادرات عنوان کرد و گفت: این بارانداز از سیستم لجستیکی صادرات ما به کشور عراق پشتیبانی می کند.

کد خبر: ۳۷٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha