۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
۷۵ درصد جمعیت آذربایجان شرقی عضو شرکت تعاونی هستند
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

۷۵ درصد جمعیت آذربایجان شرقی عضو شرکت تعاونی هستند

تبریز- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۷۵ درصد از جمعیت استان عضو شرکت‌های تعاونی و از خدمات بخش تعاون بهره مند هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در نشست با نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی پیرامون تکمیل پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شبستر اظهار داشت: با هدف برخورداری آحاد مردم علی‌الخصوص کارگران، کارفرمایان و تعاونگران از امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی و در راستای ایجاد شور و نشاط و شادابی، در تمامی شهرستانها یک مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران ایجاد شده است.

 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اجرای پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی وایقان از توابع شهرستان شبستر افزود: به لحاظ نوسانات موجود در بازار اجرای پروژه از سوی پیمانکار با مشکل مواجه شده است که با وجود پیش بینی های صورت گرفته و تعیین شاخص های تعدیل مقرر شد طی مذاکره با معاونت عمرانی استانداری امکان استمرار فعالیت و اجرا و تکمیل پروژه بررسی و فراهم گردد.

فتحی در بخش دیگری با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد از جمعیت استان عضو شرکت‌های تعاونی و از خدمات بخش تعاون بهره مند می باشند افزود: حوزه عملکرد و فعالیت این اداره کل فرابخشی و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است و ما به دنبال ارزش آفرینی در تمامی بخش‌ها هستیم.

فتحی افزود: مسائل اجتماعی و رفاهی همواره از موضوعات مهمی است که مقام عالی وزارت توجه خاصی به معیشت و رفاه مردم علی الخصوص کارگران و بازنشستگان دارند.

 سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع شفافیت را یکی از اقدامات مهم و شعار محوری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و تمامی دستگاهها و سازمان‌ها را برای پیوستن به پویش ملی شفافیت فراخواند.

کد خبر: ۳۷٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha