۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
ارزش دادو ستدهای بورس همدان ۱۰ درصد کاهش یافت
مدیر بورس منطقه‌ای همدان:

ارزش دادو ستدهای بورس همدان ۱۰ درصد کاهش یافت

همدان - اسکندری؛ مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: مردادماه امسال متوسط ارزش دادوستد روزانه سهام در بورس همدان ۶۸۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۲۴ ریال بوده که نسبت به تیرماه، ۱۰ درصد کاهش داشته است.

علی اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: مرداد ماه امسال تعداد ۷۵۴ میلیون و ۶۹۷ هزار و ۴۸۱ سهم متعلق به ۴۹۴ شرکت در بورس منطقه ای همدان مبادله شد.

وی با بیان اینکه ارزش سهام مبادله شده  ۱۳ هزار و ۶۲۲ میلیارد و شش میلیون و ۸۸ هزار و ۴۷۸ ریال بوده که در تالار بورس منطقه ای استان همدان دادوستد شده است، گفت: ۵۰ درصد مبادلات مربوط به خرید سهام و ۵۰ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه ای همدان عنوان کرد: بر این اساس و با توجه به ۲۰ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد روزانه ۶۸۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۲۴ ریال بوده که نسبت به تیرماه، ۱۰ درصد کاهش داشته است.

اسکندری اضافه کرد: در این ماه شرکت های گروه بهمن، ایران خودرو و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: شاخص کل بورس در پایان مرداد ماه معادل یک میلیون و ۷۵۷ هزار و ۲۲۹ واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۱۴۳ هزار و ۹۱۸ واحد کاهش یافت.

مدیر بورس منطقه ای همدان یادآور شد: شاخص کل فرابورس نیز با ۷۶۶ واحد کاهش به ۱۸ هزار و ۷۷۸ واحد رسید.

کد خبر: ۳۷٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha