۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
راه‌آهن «ایران - آذربایجان» با عبور از اراضی پارس‌آباد تکمیل می‌شود
نماینده مردم پارس‌آباد:

راه‌آهن «ایران - آذربایجان» با عبور از اراضی پارس‌آباد تکمیل می‌شود

اردبیل - نماینده مردم شهرستانهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تکمیل راه‌آهن «ایران - آذربایجان» با عبور از اراضی پارس‌آباد تکمیل و نهایی می‌شود که این پروژه در توسعه و رشد منطقه نقش شایانی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس جهانگیرزاده پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با امام جمعه پارس‌آباد در محل دفتر امام جمعه شهرستان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تکمیل راه‌آهن ایران - آذربایجان با عبور از اراضی پارس‌آباد تکمیل و نهایی می‌شود که این پروژه در توسعه و رشد منطقه نقش شایانی دارد.

وی افزود: در راستای تعیین قیمت محصولات کشاورزی به دنبال تثبیت خرید تضمینی محصولات کشاورزی هستیم چرا که رسیدگی به مطالبات کشاورزان منطقه مغان یک اولویت اساسی و مهم است و باید به این مشکلات رسیدگی شود.

نماینده مردم شهرستانهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز گفت: در حال حاضر نهایتا ۲۰درصد عزل و نصب شهرستان در ادارات با دخالت نماینده صورت گرفته و ملاک انتخاب شایسته سالاری بوده است که امیدواریم این شهرستان با حضور مسئولین شایسته توسعه منطقه را رقم بزند.

جهانگیرزاده تصریح کرد: عملیاتی اجرایی دو فاز از ۴ فاز چهار بانده شدن جاده مشگین‌شهر به سربند آغاز و با سرعت به پیش می‌رود که امیدواریم با اتمام پروژه‌های راه در راستای کاهش تصادفات و مرگ و میر گام‌های اساسی را بتوانیم برداریم.

وی اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده هم‌اکنون سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در دریاچه مغان نهایی شده که به زودی به پیمانکار واجد شرایط واگذار می‌شود و در این زمینه اقدامات لازم در حال انجام است.

کد خبر: ۳۷٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha