۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
استاندار خراسان شمالی:

۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از افتتاح و کلنگ زنی ۷۵۱ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی شجاعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع ۷۵۱ پروژه هفته دولت امسال ۶۹۴ پروژه بهره داری و ۵۳ پروژه کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: بودجه عمرانی استان حداکثر ۴۰۰ میلیارد تومان است اما امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت هستیم که نتیجه همکاری نمایندگان استان در مجلس و مدیران کل اجرایی استان برای پیگیری امور در تهران است.

استاندار خراسان شمالی همچنین گفت: بر اساس گزارش وزارت کشور از سال ۹۲ تاکنون از رتبه ۳۰ به رتبه ۱۹ کشوری رسیده‌ایم که منطبق بر ۲۸ مؤلفه و شاخص‌های کسب‌وکار رسیدن به این رتبه امکان‌پذیر نبود اما با تلاش همه اجزای حاکمیت این مهم اتفاق افتاد.

شجاعی ادامه داد: در شاخص میزان اشتغال افراد به مدت ۴۹ ساعت در هفته ۲.۲ درصد رشد داشتیم و این اتفاق در شرایط نبود اعتبار، تحریم و نبود زیرساخت‌ها در استان است که این هنر انسجام و هم‌افزایی است

کد خبر: ۳۷٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha