۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
۱۱ پروژه گاز رسانی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز سمنان:

۱۱ پروژه گاز رسانی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

سمنان- مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱ پروژه گازرسانی طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها ۲۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی شرکت گاز استان سمنان ضمن بیان اینکه ۱۱ پروژه گازراسنی در سطح استان سمنان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود، بیان کرد: این طرح ها در راستای گاز رسانی به واحد های تولیدی، کشاورزی، روستاها و ... است.

وی با بیان اینکه تسهیل شرایط تولید و اشتغال زایی با گاز رسانی به واحد های تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی و معدنی و ... در زمره محورها و اهداف این پروژه ها است، بیان کرد: این طرح ها در هفته جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان بیان کرد: در هفته دولت با بهره برداری از طرح های گازرسانی، روستاهای سرخ‌ده، اگره و سیاه‌پره در شهرستان دامغان  از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

شریفی نژاد با اشاره به مزیت های اجرای طرح های گاز رسانی در هفته دولت، توضیح داد: ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان سمنان با اجرای طرح های در دست اقدام تا پایان سال به حدود ۹۱ درصد خواهد رسید.

کد خبر: ۳۷٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha