۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
افتتاح ۷۷۱ پروژه در تهران/ اشتغالزایی ۱۰۰درصدی محقق می‌شود
استاندار تهران خبر داد؛

افتتاح ۷۷۱ پروژه در تهران/ اشتغالزایی ۱۰۰درصدی محقق می‌شود

پردیس- استاندار تهران با اشاره به اینکه ۷۷۱ پروژه طی هفته دولت در استان افتتاح خواهد شد، گفت: با افتتاح های امسال اشتغالزایی صد در صدی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی صبح یکشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی پردیس که به مناسبت هفته دولت اجرا شده است با اشاره به اینکه  ۷۷۱ پروژه طی هفته دولت در استان تهران افتتاح خواهد شد اظهار داشت: با افتتاح های امسال اشتغالزایی صد در صدی خواهیم داشت.

محسنی بندپی با بیان اینکه هفته دولت بهانه ای برای ارائه گزارش عملکرد  دولتمردان به  مردم است گفت: آنچه که  مهم است رضایت مردم  از افتتاح این طرح ها است و مفتخریم که اعلام کنیم امسال برای افتتاح پروژه های اعتباری بالغ بر۱۹ هزار پانصد میلیارد تومان در استان تهران هزینه شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه افتتاح طرح ها و پروژه های مورد نظر برای استان تهران ۱۹ هزار و ۸۵۰ شغل را به همراه خواهد داشت بیان داشت: باز هم خوشحالیم که نسبت به سال گذشته رشد  سه برابری سرمایه گذاری را  علیرغم همه کمبود ها شاهد هستیم که این مورد یک دستاورد بزرگ محسوب می شود.

وی عنوان داشت: مسئولین موظف به برطرف کردن موانع هستند و باید  مردم را به تولید علاقمند کنیم و نباید با تمسک به بوروکراسی های دست و پاگیر برای تولیدکنندگان مشکل ایجاد شود چرا که هر چه قدر چرخ تولید کنندگان بچرخد اقتصاد بیشتر شکوفا خواهد شد.

محسنی بندپی اظهار داشت: اولویت استانداری تهران در شهرستان پردیس پیگیری و اجرایی کردن   پروژه های معطل مانده گذشته  نظیر تکمیل  بیمارستان و احداث  مترو این شهرستان  است و به دلیل حجم بالای طرح ها در شهرستان پردیس قطعا بعد از هفته دولت هم شاهد افتتاح طرح ها خواهیم بود.

کد خبر: ۳۷٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha