۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
ارزش بازار «واعتبار» افزایشی بود
طی مرداد ماه؛

ارزش بازار «واعتبار» افزایشی بود

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۲۲۰ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال به ۹۶۹ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال رسید.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران با سرمایه ۸۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۶۳ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۷۴۸ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۱۲ میلیارد و یک میلیون ریال به ۷۷۵ میلیارد و ۸۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران نیز با افزایش ۲۲۰ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال معادل ۹۶۹ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال محاسبه شد.

واعتبار تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵ میلیون ریال به مبلغ ۱۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران طی دوره یک ماهه منتهی به امرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۱۲ میلیارد و ۴ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۳۷٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha