۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
فاز نخست کارخانه تولید انواع قیر پترو کالا هکمتان افتتاح شد
همزمان با هفته دولت

فاز نخست کارخانه تولید انواع قیر پترو کالا هکمتان افتتاح شد

بندرعباس- کارخانه پترو کالا هکمتان تولید کننده انواع قیر با ظرفیت تولید ۳۷۵ هزار تن در سال با حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان بخش خصوصی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، کلنگ احداث فاز نخست این کارخانه مرداد ماه ۹۸ به زمین زده شد و در کمتر از ۱۰ ماه مراحل احداث فاز نخست آن به اتمام رسید و امروز شاهد درخشش بخش خصوصی در استان هرمزگان همزمان با هفته دولت هستیم.

سامان کاویانی رییس هیات مدیره شرکت پتروکالا هکمتان در این رابطه اظهار داشت: تاکنون ۷۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ثابت و ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش در این پروژه اختصاص داده شده است.

کاویانی اضافه کرد: میزان سرمایه گذاری ثابت فازهای توسعه این شرکت که شامل فاز دو و سه می باشد بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان است و به ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش اعتبار نیاز دارد.

وی میزان اشتغالزایی پروژه مذکور را در حال حاضر ۷۰ نفر عنوان کرد که در  فازهای توسعه این میزان اشتغالزایی به ۳۰۰ نفر خواهد رسید.

رییس هیات مدیره شرکت پتروکالا هکمتان با بیان اینکه تمام سرمایه گذاری این پروژه توسط بخش خصوصی و بدون استفاده از تسهیلات صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بدون شک فازهای توسعه  این پروژه به حمایت بانک ها و مسوولان حوزه اقتصادی کشور نیاز خواهد داشت.

کد خبر: ۳۷٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha