۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
 ۹۰۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود
با اعتبار دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان؛

۹۰۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود

بوشهر- گراوند، استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹۰۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی هفته دولت در شهرستان‌های گناوه و دیلم که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: امسال ۸۳۲ میلیارد تومان پروژه‌های اقتصادی در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود، گفت: از این رقم ۸۶۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی است.

گراوند اضافه کرد: ۶۸ پروژه شامل هشت پروژه اقتصادی و ۶۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۸۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: حجم پروژه‌های افتتاحی در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته و این در شرایطی است که کشور در سخت‌ترین دوران مالی و اقتصادی قرار دارد.

وی بیان کرد: برخی پروژه‌های بزرگ در دیلم از جمله کارخانه خوراک آبزیان آماده افتتاح است اما مقررشده به زودی با حضور مقامات کشوری رسماً افتتاح شود.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح طرح‌های گناوه نیز با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های بندری و گردشگری گناوه، تکمیل طرح‌های گردشگری در اولویت است، خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت‌های بندری استان، تولیدات محصولات مختلف در استان باید صادرات محور باشند.

کد خبر: ۳۷٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha