۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
«حسینا» ۳ هزار و ۶۵ ریال سود ساخت
در گزارش حسابرسی شده؛

«حسینا» ۳ هزار و ۶۵ ریال سود ساخت

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندی سینا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۶۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۲ هزار و ۸۲۴ اعلام شده بود، از افزایش ۲۴۱ ریالی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندی سینا با سرمایه ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت توسعه خدمات دریایی و بندی سینا در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۵۳۲ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۶۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴۳ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده شرکت توسعه خدمات دریایی و بندی سینا ایران نسبت به گزارش حسابرسی نشده، افزایش ۲۴۱ ریالی در سود هر سهم مشاده می شود. بر این اساس این شرکت در گزارش حسابرسی نشده دوره مذکور، سود هر سهم را ۲ هزار و ۸۲۴ ریال و سود خالص را یک هزار و ۴۱۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال اعلام کرده بود.

یادآوری می‌شود "حسینا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۲ هزار و ۱۴۷ ریال و سود خالص را یک هزار و ۷۳ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر: ۳۷٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha