۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
۱۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی حوزه کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۱۸۰ طرح عمرانی و اقتصادی حوزه کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود

سمنان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افتتاح ۱۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه جهاد کشاورزی در سطح استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این طرح ها تا کنون ۱۱۸ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میرعماد پیش از ظهر شنبه در نشستی با حضور خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان ضمن اشاره به افتتاح ۱۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی حوزه جهاد کشاورزی در سطح استان سمنان طی هفته دولت، بیان کرد: این پروژه ها در بخش های گلخانه، آبرسانی، منابع طبیعی و ... هستند.

وی با بیان اینکه برای این طرح ها ۱۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است، ابراز کرد: افتتاح این طرح ها یک هزار و ۴۲۳ اشتغال ایجاد خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: سه هزار و ۳۵ خانوار استان سمنان با افتتاح این طرح‌ها بهره مند می شوند که عمده آنها در روستاهای استان سکونت دارند.

میرعماد با بیان اینکه ۳۱ طرح تولیدی در بین پروژه های امسال جهاد کشاورزی برای هفته دولت وجود دارد، بیان کرد: ۵۵ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح ها از آورده شخصی، تسهیلات و سایر منابع هزینه شده است.

کد خبر: ۳۷٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha