۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
 پیش‌بینی بودجه ۵۴۵ میلیارد تومانی برای شهرداری زنجان
رئیس شورای شهر زنجان خبر داد:

پیش‌بینی بودجه ۵۴۵ میلیارد تومانی برای شهرداری زنجان

زنجان- رئیس شورای شهرزنجان از پیش‌بینی بودجه ۵۴۵ میلیارد تومانی برای شهرداری زنجان در سال آینده خبر داد وگفت: شورای شهر زنجان برای سال آینده پروژه های شهری خوبی را در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حمیدرضا حمیدی ظهر دوشنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، به روند عملیات اجرایی پروژه سبزه میدان اشاره کردو گفت: یکی از مشکلاتی اصلی پروژه بزرگ سبزه‌میدان مربوط به جابه‌جایی تاسیسات برق است.

وی اظهار کرد:باوجود اقداماتی که تا به امروز در این زمینه انجام شده اما باز تعارضاتی وجود دارد.

رئیس شورای شهر زنجان،گفت: دو پست شمالی و ضلع جنوب‌غربی از جمله مشکلات این بخش است که باید مسئولین در رفع این مشکل همکاری لازم را بکنند.

حمیدی با بیان اینکه هزینه‌ای که برای جابه‌جایی پست برق تعیین شده، مبلغی به میزان ۳ میلیارد تومان  است، ابراز کرد: زمین مناسبی برای این منظور پیدا نشده است.

وی ابراز کرد:  یکی از نقاط قوت این طرح، این است که به لحاظ مالی عقب‌ماندگی نداشته و تا به امروز ۷ میلیارد تومان از کل مبلع به پیمانکار پرداخت شده است.

رئیس شورای شهر زنجان، از پیش‌بینی بودجه ۵۴۵ میلیارد تومانی برای شهرداری زنجان در سال آینده خبر داد و ابراز کرد: شورای شهر زنجان برای سال آینده پروژه های شهری خوبی را در دست اجرا دارد.

حمیدی گفت: در دهه فجر امسال هم پارک بانوان غرب شهر زنجان در منطقه کوی فرهنگ به بهره برداری می رسد و کاربری فرهنگی و تفریحی دارد.

کد خبر: ۳٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha