۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
۱۶۴ پروژه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی افتتاح می شود
همزمان با هفته دولت؛

۱۶۴ پروژه بخش کشاورزی در خراسان جنوبی افتتاح می شود

بیرجند- رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت با بهره برداری از ۱۶۴ پروژه بخش کشاورزی ۳۳ هزار خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند.

به گزارش بازار، غلامرضا قوسی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که در سالن جلسات سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، اظهارداشت: در ایام هفته دولت تعداد  ۱۶۴ پروژه در بخش کشاورزی استان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد جمعیت استان در بخش کشاورزی فعال هستند، بیان کرد: بخش کشاورزی نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشتی و اقتصاد خانوارها دارد.

قوسی افزود: طی این هفته ۱۶۴ پروژه در بخش کشاورزی  به بهره برداری می رسد که اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: بیشترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت ۱۰۰ پروژه در حوزه آب و خاک است و منابع طبیعی و آبخیزداری با ۲۹ پروژه و تولیدات دامی با ۱۹ پروژه در رتبه های بعدی قرار دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: شهرستان سربیشه با ۲۳ پروژه بیشترین تعداد و شهرستان های طبس و بشرویه با ۲۱ پروژه و زیرکوه با ۱۷ پروژه در رده های بعدی قرار دارند.

قوسی با بیان اینکه با اجرای این پروژه ها برای ۲۳۳ نفر اشتغال مستقیم و برای ۵ هزار و ۳۰۷ نفر تثبیت شغل شده است، گفت: ۳۳ هزار خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند.

وی ادعان داشت: در راستای توسعه پایدار کشاورزی،  تقویت و حمایت از زنجیره های تولید را در دستور کار داریم.

کد خبر: ۳۶٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha