۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
۵۰۰ پروژه در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد/ آغاز ۳۰ پروژه جدید در هفته دولت
رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در یزد:

۵۰۰ پروژه در استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد/ آغاز ۳۰ پروژه جدید در هفته دولت

یزد- رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در یزد از بهره برداری ۵۲۴ پروژه همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: در این هفته عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان در سطح استان آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در یزد از بهره‌برداری ۵۲۴ پروژه با اعتبار چهار هزار میلیارد تومان در یزد خبر داد.

احمد ترحمی افزود: این پروژه‌ها با ارزآوری ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار،سرمایه‌گذاریهزار و ۶۸۰ میلیون یوان چین و اشتغالزایی ‌چهار هزار و ۷۸۸ نفر در سطح استان یزد کلید خواهد خورد.

وی بیان کرد: ۱۱ مورد از این پروژه‌ها، ملی است و در این هفته عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان در سطح استان آغاز می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در هفته دولت ۲۶ پروژه با اشتغال ۲۳۳ نفر در شهرستان ابرکوه، ۷۰ پروژه با اشتغالزایی دو هزار و ۵۲۴ نفر در اردکان، ۴۰ پروژه با ایجاد اشتغال برای ۲۱۴ نفر در شهرستان اشکذر، ۳۱ پروژه با ۸۸۹ نفر اشتغال در بافق و ۲۹ پروژه با اشتغالزایی ۲۷ نفر در شهرستان بهاباد به بهره‌برداری می‌رسد.

ترحمی ادامه داد: همچنین ۵۸ پروژه با ایجاد اشتغال برای ۱۵۱ نفر در شهرستان تفت،‌ ۶۰ پروژه با ۲۷ نفر اشتغال در خاتم، ۴۸ پروژه با ایجاد اشتغال برای ۷۱ نفر در شهرستان مهریز، ۶۰ پروژه با ۴۷۱ نفر اشتغال در شهرستان میبد و ۹۰ پروژه با ‌ایجاد اشتغال برای ۱۸۱ نفر در یزد در هفته دولت افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۳۶٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha