۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تلاش برای گسترش روابط تجاری ایران با تکمیل زیرساخت های بخش راه
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد

تلاش برای گسترش روابط تجاری ایران با تکمیل زیرساخت های بخش راه

ارومیه- وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی های صورت گرفته برای تقویت زیرساخت های بخش راه به منظور گسترش روابط تجاری کشور با دیگر کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی صبح پنج شنبه در آیین بهره برداری از سالن مسافربری پایانه مرزی سرو اظهار داشت: این پایانه را می توان یکی از مهم ترین پایانه های مرزی کشور دانست چرا که مرز سرو نقش اساسی در تقویت مبادلات تجاری با کشور ترکیه دارد و از این لحاظ در گسترش روابط تجاری و اقتصادی کشور تعیین کننده است.

وی ادامه داد: برای افتتاح سالن مسافربری پایانه مرزی سرو ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است که افتتاح آن، نقش مهمی در تسهیل و سرعت بخشی به جابجایی و تردد مسافران، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی کالا خواهد داشت.

اسلامی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای تقویت مراودات اقتصادی ایران با کشورهای همسایه گفت: برای ایجاد ارتباط موثر، تکمیل زیرساخت های مورد نیاز یکی از ضروریات است که از جمله آن ها می توان به تقویت راه های ترانزیتی کشور اشاره داشت.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح ۳۳ کیلومتر از کریدور غرب کشور بودیم که در ادامه با ساماندهی مسیر ارومیه به سرو، این روند تسریع می شود تا روز به روز شاهد تکمیل زیرساخت های بخش راه باشیم.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا، بخش حمل و نقل کشور را همچون دیگر مناطق، تحت تاثیر قرار داد هرچند تلاش شده تا در این بخش پروتکل های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

کد خبر: ۳۶٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha