۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
۱۷ هزار نفر در معادن سیستان و بلوچستان مشغول به کار هستند
فرماندار زاهدان:

۱۷ هزار نفر در معادن سیستان و بلوچستان مشغول به کار هستند

زاهدان - نخعی، فرماندار زاهدان گفت: ۱۷ هزار نفر در حال حاضر در معادن سیستان و بلوچستان مشغول به کار هستند که این ظرفیت تا ۱۵ برابر هم قابل افزایش است.

ابوذر مهدی نخعی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: هم اکنون در معادن استان سیستان و بلوچستان ۱۷ هزار نفر مشغول به کار هستند که این ظرفیت تا ۱۵ برابر هم قابل افزایش است.

فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه فرهنگ کار معدنی باید در جامعه تقویت شود، گفت: از آنجایی که در استان سیستان و بلوچستان معادن زیادی وجود دارد باید از این ظرفیت بی نظیر به نحو مطلوب بهره برداری کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید منطقه ویژه معدنی در استان سیستان و بلوچستان تعریف شود، افزود: سرمایه گذاران می توانند با ورود به این بخش اشتغال و رونق اقتصادی در منطقه را تحقق بخشند.

نخعی با اشاره به اینکه رونق بخش معدن مشکل بیکاری جوانان سیستان و بلوچستان را حل می کند، ادامه داد: با بهره برداری از معادن، صنایع معدنی فراوانی ایجاد می شود و به ازای هر شغل معدنی ۱۷شغل جدید به وجود می آید.

وی تصریح کرد: هر کدام از معادن سیستان و بلوچستان به تنهایی زنجیره ای از کارآفرینی هستند که می توانند در خدمت توسعه منطقه قرار بگیرند.

کد خبر: ۳۶٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha