۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
توزیع ۴۷۰ تن شکر در بازار لرستان/ قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد
رئیس اتاق اصناف لرستان:

توزیع ۴۷۰ تن شکر در بازار لرستان/ قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد

لرستان- اسبکوه، رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: ۴۷۰ تن شکر در استان توزیع و بازار به حد اشباع رسیده و هیچگونه کمبود و افزایش قیمتی نداریم.

منوچهر اسبکوه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: سهمیه شکر در لرستان، حدود ۳۵۰ تن بود که واحدهای صنفی مثل قنادان و نان فانتزی‌ها برای دریافت آن به سازمان غله معرفی شدند.

وی افزود: ۹۷۰ تن شکرهم سهمیه خانوار بوده که از این تعداد، ۴۷۰ تن شکر به صورت بسته‌بندی‌های ۹۰۰ گرمی وارد بازار شده است که همین مقدار جوابگوی نیاز بازار بوده و الان هیچ گونه کمبودی در سطح استان نداریم.

رئیس اتاق اصناف لرستان با بیان اینکه این بسته‌بندی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا است، عنوان کرد: نرخ مصوب برای هر بسته ۹۰۰ گرمی شکر، هشت هزار تومان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ تن شکر اضافه داریم، تصریح کرد: این شکر مازاد در اختیار اصناف و برای تولید قند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اسبکوه خاطرنشان کرد: امسال شکر فله‌ای نداریم، فقط به صورت بسته‌بندی است تا علاوه‌بر رعایت بهداشت، جلوی سواستفاده‌ها گرفته شود، ضمن اینکه این بسته‌بندی‌ها شکیل‌تر و مناسب‌تر است.

وی با بیان اینکه وقتی بازار اشباع باشد، هیچ وقت قیمت‌ها بالا نمی‌رود، گفت: زمانی که تقاضا زیاد و عرضه کم باشد همیشه افزایش قیمت اتفاق می‌افتد اما با توجه به اینکه در حال حاضر کمبودی در بحث شکر نداریم پس هیچ گونه افزایش قیمتی هم نخواهیم داشت.

کد خبر: ۳۶٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha