۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۲۴۱ پروژه کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۱۹۵ میلیارد تومانی در کردستان افتتاح می‌شود
رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

۲۴۱ پروژه کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۱۹۵ میلیارد تومانی در کردستان افتتاح می‌شود

کردستان- سپری، رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افتتاح ۲۴۱ پروژه بخش کشاورزی به مناسبت هفته دولت در این استان خبرداد و گفت:  برای افتتاح این تعداد پروژه ۱۹۵ میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

محمدفرید سپری در گفتگو با خبرنگار بازار به پروژه های قابل افتتاح در بخش های مختلف کشاورزی کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش آب و خاک ۱۳۳ پروژه با میزان اشتغالزایی ۱۳۶ نفر و سرمایه‌گذاری ۱۷۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در این هفته افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های بخش آب و خاک منجر به تثبیت شغل ۵۵۰ نفر خواهد شد، افزود: ۴۳ پروژه هم در بخش تولیدات گیاهی قابل افتتاح است که این تعداد برای ۲۸۹ نفر شغل ایجاد می‌کند و منجر به تثبیت شغل یک هزار و ۲۴۶ نفر هم خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تعداد پروژه های قابل افتتاح در بخش بهبود تولیدات دامی را ۴۴ پروژه ذکر کرد و افزود: این تعداد پروژه منجر به اشتغالزایی ۸۶ نفر و تثبیت شغل ۱۰ نفر می‌شود.

سپری یادآور شد: میزان سرمایه‌گذاری که برای پروژه‌های بخش بهبود تولیدات دامی و گیاهی شده به ترتیب ۱۸۸ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال و یک هزار و ۹۴ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه در بخش‌های صنایع غذایی و منابع طبیعی هر کدام هفت پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: میزان اشتغالزایی پروژه های بخش صنایع غذایی ۹۶ نفر و در منابع طبیعی هم شش نفر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: بیشترین پروژه قابل افتتاح بخش کشاورزی استان مربوط به شهرستان‌های سقز با ۳۸ پروژه، کامیاران با ۳۷ پروژه، سنندج با ۳۴ پروژه و مریوان با ۳۰ پروژه است.

سپری با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت در مجموع ۲۴۱ پروژه در بخش های مختلف کشاورزی کردستان به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این تعداد پروژه یک هزار و ۹۵۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

وی یادآور شد: بهره برداری از این تعداد پروژه منجر به اشتغالزایی ۶۹۴ نفر و تثبیت شغل یک هزار و ۸۲۰ نفر در استان کردستان خواهد شد.

کد خبر: ۳۶٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha