۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
۲۲ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان از رده خارج شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

۲۲ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان از رده خارج شده است

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۲۲ دستگاه از ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان فرسوده و از رده خارج شده‌ است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان؛ مصطفی پناهنده گفت: دو دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۶.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری همدان افزوده شد.

پناهنده افزود: دو دستگاه ماشین آلات سنگین به ارزش ۶.۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی خریداری و به تجهیزات راهداری همدان افزوده شد که این دو دستگاه شامل دو بیل مکانیکی است.

وی بابیان اینکه ۲۲ دستگاه از ماشین آلات این مجموعه فرسوده و از رده خارج شده‌اند؛ در خصوص بازسازی ۲۵ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین این مجموعه یادآور شد: ۱۱ دستگاه سنگین شامل پنج دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر ، دو  دستگاه بلدوزر، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه برفخور و دستگاه نیمه سنگین شامل ۱۴ دستگاه کامیون این اداره بازسازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان همچنین از افزوده شدن دو دستگاه سواری به مجموعه خبر داد و تأکید کرد: برای نگهداری و بازسازی این ماشین آلات سالیانه بیش از ۷۰ میلیارد ریال نیاز است.

کد خبر: ۳۶٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha