۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
لازمه جهش تولید وجود مدیران کارآمد است
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

لازمه جهش تولید وجود مدیران کارآمد است

میرتاج الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می خواهیم جهش تولید محقق شود این مهم نیازمند مدیرانی کارآمد است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حجت الاسلام میر تاج الدینی اظهار کرد: : ما با تراکم قوانین روبرو هستیم و باید از راهکار قواعد بر قوانین که مانع تولیدو جهش تولید می شود و مقررات دست و پاگیری که بر سر تولید کنندگان و فعالان اقتصادی قرار دارد جلوگیری کنیم.

وی افزود: باتوجه به قانون تسهیل کسب و کار و ارتقای رتبه کشور در شاخص های کسب و کار باید به عنوان یک نقشه راه مورد توجه دولت و مجلس باید قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر بخواهیم جهش تولید شکل بگیرد باید اقدام جهشی داشته باشیم و این قوانین دست و پا گیری که وجود دارد دولت به مجلس معرفی کند تا آن ها برطرف شود.

حجت الاسلام میر تاج الدینی گفت: یکی از مشکلات ما در این عرصه، آئین نامه ها است که در کنار قانون در نظر گرفته شده است، نکته دیگری که وجود دارد این است که این آئین نامه ها در وقت خود تصویب نمی شود.

وی تصریح کرد: مجلس باید آئین نامه ها را کم کند و سعی کند همه چیز را در قانون بیاورد و دولت سریع آن را انجام دهد تا قانون به مرحله اجرا برسد.

عضو فراکسیون کارگری مجلس یادآور شد: نکته بسیار مهم که وجود دارد این است که جهش تولید یک راهبرد مدیریتی در کشور بوده و این مهم با بودجه زیاد نمی شود بلکه به مدیریت ها بر می گردد؛ به عبارت دیگر، اگر همین منابع موجود را به مدیر های قوی دهند جهش تولید انجام می شود اما اگر این در اختیار مدیران ضعیف قرار گیرد تولید تغییری نخواهد کرد.

کد خبر: ۳۶٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha