۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
 طرح جامع گردشگری در بندر کیاشهر اجرا می شود
معاون استاندار گیلان:

طرح جامع گردشگری در بندر کیاشهر اجرا می شود

آستانه اشرفیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان گفت: اجرای طرح جامعه گردشگری در بندر کیاشهر می تواند در توسعه منطقه موثر باشد.

 به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، آرش فرزام در جلسه بررسی رفع موانع تولید در آستانه اشرفیه با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان که در تملک سیستم های بانکی قرار دارند،  اظهار داشت: انتظار  می رود این موضوع با جدیت از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان پیگیری و این واحدها به سرمایه گذاران جدید واگذار شود.

 وی همچنین به جایگاه ویژه  بندرکیاشهر در زمینه گردشگری اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح جامع گردشگری در بندرکیاشهر می تواند در توسعه این منطقه موثر باشد.

فرزام صفت با تاکید بر  ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در جهت اجرای این طرح  ادامه داد: شهرستان آستانه اشرفیه در بخش زراعت چوب نیز از ظرفیت بالایی برخوردار است بنابراین لازم است از پتانسیل سرمایه گذاران بخش خصوصی در جهت اجرای این طرح استفاده لازم صورت گیرد.

وی همچنین حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را از سیاست های دولت عنوان و اضافه کرد: در راستای تحقق این هدف، از سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش های مختلف حمایت می شود.

در ادامه این جلسه چالش ها و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان مورد بحث و بررسی  قرار گرفت.

دو شهرک صنعتی نقره ده و پرکاپشت یاورزاده در شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت دارند؛ تعداد ۵۳ واحد صنعتی در شهرک صنعتی نقره ده با اشتغال ۳۸۲ نفر  فعالیت می کنند و احداث ۳۱ واحد دیگر در این شهرک در دست اقدام است. تعداد واحدهای فعال در شهرک صنعتی پرکاپشت یاور زاده این شهرستان نیز ۲۸ می باشد که برای ۲۵۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

کد خبر: ۳۶٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha