۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: ۳۸۷ واحد تولیدی در استان تسهیلات رونق تولید به ارزش ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل پیش از ظهر سه‌شنبه در دویست و چهل و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت‌شده است، اظهار داشت: درمجموع ۶۰۷ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی بابیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۱۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات رونق تولید به ۳۸۷ واحد تولیدی پرداخت‌شده است، افزود: ۲۲۰ واحد به ارزش سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال تسهیلات دریافت کردند.

۳۳۲ پرونده در مرحله عقد قرارداد با بانک
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه در این مدت ۹۱۱ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، تصریح کرد: این تسهیلات به ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال است.

تشنه دل با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳۲ پرونده در مرحله عقد قرارداد با بانک‌های عامل هستند، تأکید کرد: تاکنون مشکلات یک هزار و ۹۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات این کارگروه بررسی‌شده است.

وی افزود: در این جلسات دو هزار و ۳۵۱ مصوبه به تصویب اعضا رسیده که ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تحقق ۱۰۳ درصدی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان خبر داد و گفت: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۳ واحد صنعتی موافقت و همچنین مشکلات بانکی و مالیات چهار واحد تولیدی استان بررسی شد.

کد خبر: ۳۶٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha