۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
صادرکنندگان فعالیت‌های خود را برای تخصیص مشوق‌های صادراتی اعلام کنند
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت:

صادرکنندگان فعالیت‌های خود را برای تخصیص مشوق‌های صادراتی اعلام کنند

قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به ابلاغ بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال ۱۳۹۹، از صادرکنندگان خواست تا فعالیت‌های خود در چارچوب جدول ذیل ماده ۵ بسته حمایت از صادرات غیرنفتی را به سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کنند تا پس از تشکیل پرونده نسبت به بررسی و تخصیص مشوق‌ها اقدام شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری با بیان این مطلب اظهار داشت: سامانه دریافت درخواست‌های متقاضیان مشوق‌های صادراتی از برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران است و امیدواریم با انجام این مهم، فرایند پرداخت مشوق‌های صادراتی با سرعت و دقت بیشتری صورت پذیرد.

دبیر کارگروه مشوق‌های صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران در ادامه شیوع ویروس کرونا را یکی از متغیرهای تاثیرگذار بر تولید، اشتغال و صادرات عنوان کرد و افزود: در پرداخت مشوق‌های صادراتی به مشکلات فراروی صادرکنندگان در حوزه‌های مختلف توجه و سعی خواهد شد هزینه‌های حضور صادرکنندگان در بازارهای هدف کاهش یابد.

قمری در پایان اولویت صادرات کشور را ۱۵ کشور همسایه، هند و چین و کشورهای حوزه اتحادیه اوراسیا دانست و اظهار امیدواری کرد با توسعه و تجهیز زیرساخت‌های صادراتی مناطق کشور به ویژه مناطق مرزی، شاهد مرتفع شدن مشکلات پیش روی صادرکنندگان باشیم.

کد خبر: ۳۶٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha