۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
تصمیم جدیدی درباره قیمت نان گرفته نشده است
معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت:

تصمیم جدیدی درباره قیمت نان گرفته نشده است

موسوی، معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان: تصمیم جدید کشوری درباره قیمت آرد و نان گرفته نشده است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، سید داوود موسوی افزود: کارگروه ملی گندم، آرد و نان ستاد تنظیم بازار، مرداد سال گذشته یک اختیار کلی به استان‌ها درباره افزایش قیمت نان براساس افزایش قیمت مولفه‌های زیرمجموعه نان اعطا کرد که همان موقع بعضی از استان‌ها به این افزایش قیمت اقدام کردند.

وی اضافه کرد: برخی استان‌ها این افزایش را اعمال نکردند و بعد از تصمیم دولت در مدیریت مصرف سوخت در آبان ۹۸، با ابلاغ دبیر وقت ستاد تنظیم بازار، از افزایش قیمت در بقیه استان‌ها جلوگیری شد.

موسوی گفت: به صورت موردی، استانداران به عنوان رئیس تنظیم بازار استان و براساس شرایط استان خود با استفاده از همان اختیار مرداد سال گذشته به افزایش قیمت نان براساس تعرفه اعلامی کارگروه ملی گندم، آرد و نان اقدام می‌کنند.

افزایش ۳۵ درصدی قیمت نان در کرمانشاه
معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: استان کرمانشاه که آخرین تغییرات قیمت نان در آن به آبان ۹۷ برمی گردد و در سال گذشته هم تغییر قیمتی نداشت براساس مصوبه تنظیم بازار استان خود افزایش ۳۵ درصدی قیمت نان را امسال اعمال کرده است.

کد خبر: ۳۶٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha