۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف هرمزگان در هفته گذشته یک میلیارد ریال جریمه شدند
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان:

واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف هرمزگان در هفته گذشته یک میلیارد ریال جریمه شدند

بندرعباس- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان از جریمه یک میلیارد ریالی واحدهای متخلف در بازرسی های به عمل آمده در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: در بازرسی‌های هفته گذشته از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان هرمزگان بازرسان این سازمان بیش از هزار و ۷۹۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در سراسر استان به عمل آوردند.

وی افزود: در این مدت ۲۷ گشت مشترک با دستگاه های مرتبط انجام شده است که در این راستا ۲۳۲ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان ادامه داد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع با ۲۸۴ بند تخلف به ارزش ریالی بیش از۱ میلیارد ریال به صورت الکترونیکی جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و... مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کرده یا به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر: ۳۶٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha