۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
۵ میلیون تومان صرفه جویی سوخت هر موتور برقی در سال
فاز نخست برقی کردن موتورسیکلت‌ها کلید خورد

۵ میلیون تومان صرفه جویی سوخت هر موتور برقی در سال

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: هر موتورسیکلت برقی سالانه ۵ میلیون تومان در هزینه سوخت صرفه جویی می‌کند برهمین مبنا تا پایان سال برای هر ۵۰۰ نفر از کارکنان توزیع برق موتورسیکلت برقی تهیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار، با وجود اینکه کمتر از ۱۰ روز از مطرح شدن برقی کردن موتورسیکلت‌ها از طرف رضا اردکانیان سپری می‌شود، فاز نخست آن در شرکت توزیع برق تهران کلید خورد. بر اساس آنچه مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران اعلام کرده از فردا ۴۵ ماموری اجرایی این شرکت برای  ارائه خدمت از موتورسیکلت های برقی استفاده خواهند کرد.  

صبوری مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران در مراسم رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی گروه‌های عملیاتی برق، گفت: امروز ۵۰۰ نفر در سطح تهران برای انجام بازرسی و کنتورخوانی مراجعه می کنند که برای هر نفر حدود ۲۰ کیلومتر مسافت طی می‌کنند.

به گفته او، به منظور کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا، تا پایان سال ۹۹  تمامی ۵۰۰ ماموری که برای  قرائت کنتورهای برق، تست و بازرسی کنتورهای برق و پیگیری امور مربوط به مطالبات  و نصب انشعاب  در خیابان شهر تردد می کنند از موتورسیکلت‌های برقی استفاده خواهند کرد.

صبوری با بیان اینکه باطری این موتورها ۶ ساعت شارژ نگه می‌دارد، افزود: هر موتورسیکلت سالانه ۵ میلیون تومان هزینه سوخت صرفه جویی می کند.

به گزارش بازار، شرکت توزیع برق استان تهران با حضور وزیر نیرو از برنامه توسعه حمل و نقل برقی خود رونمایی کرد که در این مرحله ۴۵ موتور برقی برای تسهیل در ارائه خدمات و کاهش آلاینده ها  عملیاتی شد.

کد خبر: ۳٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha