۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
۸۰۰ تعاونی غیرفعال در زنجان منحل شده است
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان:

۸۰۰ تعاونی غیرفعال در زنجان منحل شده است

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از منحل شدن ۸۰۰ تعاونی راکد در استان زنجان خبر داد و گفت: در سالجاری هم تعداد ۳۱ تعاونی راکد منحل می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا یوسفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه امسال جشنواره تعاونی‌های برتر به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: از تعاونی‌های برتر در هفته تعاون تقدیر می شود. 

وی با بیان اینکه سامانه هوشمند تعاون راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: تعاونی‌های برتر در سال جاری در ۲۲ گرایش شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و اتاق تعاون در سامانه https://taavoni.mcls.gov.ir ثبت نام خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: مهلت ثبت اطلاعات در سامانه جامع و هوشمند تعاون تا ۲۸ مردادماه سالجاری می باشد. 

یوسفی از وجود چهار هزار و ۷۰۰ تعاونی ثبت شده در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: از این تعداد هزار و ۳۰۰ تعاونی فعال بوده و سه هزار تعاونی هم غیر فعال است.

وی از منحل شدن ۸۰۰ تعاونی غیر فعال در استان زنجان خبر داد و گفت: در سالجاری هم تعداد ۳۱ تعاونی راکد منحل می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه در سال جهش تولید ۱۰ تعاونی در استان زنجان ایجاد می شود، گفت: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار بسزایی دارند.

یوسفی بر لزوم ساماندهی تعاونی ها در استان زنجان تاکید کرد و یادآور شد: تعاون یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه ۱۲۸ تعاونی بانوان در استان زنجان وجود دارد، افزود: بانوان هم در تعاونی ها نقش بسیار فعالی دارند ولی باید تعداد تعاونی های بانوان افزایش یابد.

کد خبر: ۳۶٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha