۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
اجرای ۹۰ کیلومتر عملیات آسفالت راه های روستایی در شهرستان ارومیه
رئیس اداره راهداری ارومیه خبر داد

اجرای ۹۰ کیلومتر عملیات آسفالت راه های روستایی در شهرستان ارومیه

​ارومیه- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه گفت : نزدیک به ۹۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان در قالب طرح ملی ابرار آسفالت می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان غربی، ارسطو شکوهی با اشاره به اجرای طرح آسفالت ریزی ۹۰ کیلومتر از راه های روستایی ارومیه گفت: از این میزان، راه روستایی قرنسا به طول دو کیلومتر، کایی به طول ۸.۱ کیلومتر و درب رودتپه ماکو به طول بالغ بر سه کیلومتر آسفالت شده اند  وبقیه روستاها یا در مرحله اتمام آسفالت و یا در مرحله آماده سازی و اجرا هستند.

وی ادامه داد: زیر اساس راه های روستایی قرنسا، هله قوش، ساکان، میر آباد، مملکان به طول ۸۱.۱ کیلومتر توسط پیمانکار طرف قرارداد و زیر اساس روستاه های نورالدین آبا، کوره سفلی،کوره علیا، مژیک، پیرگل، دلادر و کایی به طول ۱۰ کیلومترت وسط این اداره انجام شده یا در حال انجام است.

 شکوهی افزود: آسفالت روستاه های انگمان، زنگکان، اوعلی، احمدرسول، پیرهادی،هارولان، آودی، آشیک ‌به طول ۸۷/۶ کیلومتر توسط پیمانکاران طرف قرارداد با نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه از دیگر اقدامات این این اداره در سال جاری است.

شکوهی ادامه داد: تسطیح و تیغ زنی تمامی محور های روستایی و شن ریزی در محل های مورد نیاز به صورت موضعی، تابلو گذاری نصب تابلو و علائم محورهای اصلی ارومیه به تعداد ۲۵۹ عدد و نصب سرعت گیر آسفالتی درمسیر جاده امامزاده و اشنویه با همکاری پلیس راه استان را می توان از دیگر اقدامات و پروژه های مهم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه در سال جاری به شمار آورد.

وی با اشاره به اینکه عملیات شانه سازی و رگلاژ محور ارومیه- اشنویه به طول ۴۰ کیلومتر، محور ارومیه –مهاباد ۲۰ کیلومتر، محور ارومیه - سرو ۴۰ کیلومتر، محور ارومیه - سلماس ۱۰ کیلومتر، محور ارومیه –جاده قرمز محور فرعی دو کیلومتر و لکه گیری محورالمهدی ۱۰ کیلومتر و جاده قرمز ۱۴ کیلومتر  ادامه دارد، اظهار داشت: این اداره در بارندگی و سیلاب اخیر بالغ بر ۲۵ کیلومتر در مسیرهای قره باغ ۱۰ کیلومتر، هشتیان ۱۵ و جاده انهر ۱۵ کیلومتر عملیات بازگشایی پل و رسوب زدایی را انجام داده است.

کد خبر: ۳۵٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha