۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
۳۸۹ محموله کلزا تحویل مراکز خرید کردستان شد
نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان:

۳۸۹ محموله کلزا تحویل مراکز خرید کردستان شد

کردستان- صالحی، نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: از ابتدای آغاز فصل خرید کلزا تاکنون یک هزار و ۷۷۶ تن کلزا در قالب ۳۸۹ محموله تحویل مراکز خرید در استان شده است.

جمال صالحی  در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه از یکم تیرماه سال جاری و آغاز فصل خرید کلزا تاکنون، یک هزار و ۷۷۶ تن و۱۴۱ کیلوگرم کلزا در کردستان خریداری شده است، اضافه کرد: ارزش محصول خریداری شده ۷۸ میلیارد و ۹۸۱ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۸۸۵ ریال است. 

وی با اشاره به اینکه تا ۱۲ مرداد با کلزاکاران استان تسویه حساب شده است، افزود: تاکنون ۷۸ میلیارد و ۹۰۴ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۵۹۵ ریال به عبارتی حدود ۱۰۰ درصد بهای کلزای خریداری شده به حساب کلزاکاران استان واریز شده است. 

نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان یادآور شد: میزان خرید کلزا استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال زراعی گذشته که شش هزار و ۴۸۲ تن بود کاهش چشمگیری داشته است. 

صالحی با اظهار اینکه مجموع کلزای خریداری شده در سال جاری توسط ۲۲۷ کشاورز و در قالب ۳۸۹ محموله تحویل مراکز خرید در استان داده شده است، گفت: از کل کلزای خریداری شده تا کنون یک هزار و ۷۴۲ تن به کارخانه روغن کشی همدان حمل شده و مابقی هم در حال حمل است.

وی یادآورشد: هفت مرکز خرید تضمینی کلزا در استان تا ۳۱ مرداد امسال برای خرید محصول از کشاورزان استان فعال است.

کد خبر: ۳۵٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha